Nieuws uit ZwolleSportVoorpagina

Roscom Promotie nieuwe broeksponsor PEC Zwolle

Zwolle – Roscom Promotie zal komend seizoen te zien zijn op de broek van het PEC Zwolle-tenue. Het Zwolse bedrijf en de club zijn hierover tot overeenstemming gekomen.

In tien jaar tijd is Roscom Promotie, dat bekend staat om haar klantgerichte aanpak en krachtige resultaten, uitgegroeid tot een belangrijke speler op het gebied van fieldmarketing. Het Zwolse bedrijf van de familie Potjes opereert van Groningen tot Maastricht. Roscom Promotie is geen onbekende in de businessclub van PEC Zwolle, vertelt Bas Potjes, eigenaar van Roscom. “Ik ben echt opgegroeid met deze club. Als supporter zat ik vroeger al in het Oosterenk stadion de spelers aan te moedigen en sinds 2009 doe ik dat vanuit de businessclub.” Samen met zus en mede-eigenaar Mariël werden woensdagmiddag de handtekeningen gezet op het contract, dat Roscom Promotie voor tenminste één jaar aan de club bindt. “Het is hartstikke gaaf dat wij vanaf het seizoen 2018-2019 zichtbaar zijn op de broek van het PEC Zwolle-tenue. We zien het dan ook echt als een mijlpaal, dat we in de afgelopen periode hier naar toe zijn gegroeid. Dit sponsorschap krikt ons bedrijf op en helpt ons bij het werven van nieuw personeel”, meent het tweetal.

Commercieel directeur Joost Broerse en hoofd verkoop Jurian Meijntjes zijn blij met de vernieuwde samenwerking. “Dit familiebedrijf past heel goed bij PEC Zwolle. Het is ook mooi dat Roscom Promotie een Zwols bedrijf is en voor velen al een bekende partner is. We denken dat deze nieuwe stap zowel voor hen als voor ons van grote toegevoegde waarde is.”

Gerelateerde artikelen

Back to top button